ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To

Field does not validate

To

Field does not validate

To
lat lon distance


インデックスリンク

インデックスツリー

  • RootNode

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 紀要
  2. 明海大学教職課程センター研究紀要
  3. 第5号

The Perceived Usefulness of Chants Training for EFL Classes in Japanese Elementary Schools

https://meikai.repo.nii.ac.jp/records/1010
https://meikai.repo.nii.ac.jp/records/1010
0c4f2da6-02e3-4763-8d01-c3af73344b1d
None
プレビュー
名前 / ファイル ライセンス アクション
17-25_Tyson(ハイフンなし).pdf 本文 (282.8 kB)
license.icon
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2022-04-28
タイトル
タイトル The Perceived Usefulness of Chants Training for EFL Classes in Japanese Elementary Schools
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Team Teaching
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Elementary School English
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Teacher Professional Development
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Chants
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Prosody
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
著者 RODE, Tyson

× RODE, Tyson

WEKO 1889

de RODE, Tyson

Search repository
HAYASHI, Patrizia M. J.

× HAYASHI, Patrizia M. J.

WEKO 1928

en HAYASHI, Patrizia M. J.

Search repository
百瀬, 美帆

× 百瀬, 美帆

WEKO 1815

ja 百瀬, 美帆

ja-Kana モモセ, ミホ

Search repository
MOMOSE, Miho

× MOMOSE, Miho

WEKO 1929

en MOMOSE, Miho

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This article describes a workshop on the use of incorporating chants into elementary school EFL lessons in Japan and attempts to determine whether such training is perceived as useful for elementary school teachers. Chants are an integral part of the curriculum and are generally accepted as being pedagogically valuable, but they are being used to varying degrees in actual classroom practice. Participants of the workshop were introduced to an original chant methodology, Guru Guru Chants, and to two prosodic features
of the English language, chunking and linking. The post-workshop survey showed that the elementary school teacher participants view such training as useful and, moreover, seek further training to better equip them to instruct English language activities in their classrooms.
言語 en
書誌情報 ja : 明海大学教職課程センター研究紀要
en : Bulletin of Meikai Teacher-Training Support Center

号 5, p. 17-25, 発行日 2022-03-31
出版者
出版者 明海大学教職課程センター研究紀要編集委員会
言語 ja
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2434-1592
著者版フラグ
出版タイプ AM
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_ab4af688f83e57aa
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 11:56:51.881728
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

RODE, Tyson, HAYASHI, Patrizia M. J., 百瀬, 美帆, MOMOSE, Miho, 2022, The Perceived Usefulness of Chants Training for EFL Classes in Japanese Elementary Schools: 明海大学教職課程センター研究紀要編集委員会, 17–25 p.

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3